edafmo Kızlar çıngıraklar, diş kaşıyıcılar, hışırtılı kitaplar, bez kitaplar, amigrumi oyuncaklar, bez bebekler, ayıcıklar vsvs.. nasıl temizliyorsunuz acaba?
0000Bahar edafmo hışırtılı kitapları elimle kendi deterjanı ile iyice yıkayıp iyice de duruluyorum plastık oyuncakları da biberon yıkama deterjanı ile yıkıyorum
menek16 edafmo diş kaşıyıcıyı falan kaynatıyordum peluş oyuncakları çamaşır makinesinde yıkıyorum yıkamadan makineyi temizliyorum boş çalıştırıp sonra deterjansız yıkıyorum yüksek derece de bazı peluşların agzı burnu kaydı ama olsun 😬
edafmo aybikreis hangi ayarda yıkıyorsubuz acaba? Deterjansız yıkıyorsunuz sanırım Bir de makine tuzu ve parlatıcısı oluyor bişey olur mu ki
edafmo piremsesssannesi bende çözemedim hala plastikler neyse de hışırtılı kitaplar falan hep ağzında ama nasıl yıkamam lazım bilmiyorum
aybikreis edafmo Hayır deterjanlı yıkıyorum. 50 derecede. Bu kadar zararlı olduğunu düşündüğümüz deterjanla yıkanmış mutfak eşyalarıyla o bebeğe/çocuğa yemek hazırlarken sıkıntı olmuyor sanırım. Deterjanlı şekilde oynamıyor, suyla durulanmış temizlenmiş oluyor. Biberon temizleyicisi de kullanmıyorum ben, herşey ortak sadece biberonda zararlı olacağını düşünmüyorum. Eleştiriye açık yorum değildir, polemik sevmiyorum
hestiaone Bırkaç kişi bana da plastikleri makineye at yıka demişti ama benim hiç içime sinmedi hiç de yapmadım. Bulaşık makinesi deterjanı kimyasal, üstelik yüksek ısıda yıkadığı için plastiğin içindeki kimyasalları aktif hale getiriyor. Hastanede doğum yaptıgım zaman pompayı temızlerken hemşireler görmüştü,lütfen kaynar suyla değil ılık suyla yıkayın merak etmeyin dezenfekte oluyor yüksek ısıya maruz bırakmayın plastikleri demişti. O yüzden oyuncaklarını da elimde duru suyla yıkayıp verıyorum ben en temızı en kımyasalsızı
edafmo aybikreis ben bişey demedim ki böyle ters cevap verdiniz😪 sadece bilmediğim için soru sordum o kadar. Size zararlı zararsız kötü yıkıyorsunuz da demedim alıngan tarafınızdan kalktınız sanırım. Plastiklerde deterjan kalıntısı kalıyor diye kendi plastiklerimizi de atmıyorum ben makineye o yüzden sordum yani böyle saçma sapan cevap verip sonra da polemik sevmiyorum diyorsanız polemik yaratmayın
menek16 edafmo genel de 40 bi iki peluş dısında dısarı cıkarttırmıyorum dısarı da oynadıgı peluşları da önce kaynar suyla haşlıyorum bi kova da sonra 40 dereceye 😅
hestiaone edafmo daha önceden duymuştum ben her plastik kaynar suda yıkanmaz aksine içindeki zararlı kimyasallar ortaya çıkar diye. Kaynatabileceğimiz plastik yada silikon şeyler avent in emziği gibi sterilizasyona uygundur ibareli ürünlermiş
aybikreis edafmo Size cevap değildi, postta diğer yorumları gördüm cevap gelmesin diye önlemek istedim.
menek16 edafmo hahaha valla napayım içime sinmiyo baska türlüsü sanki o peluşların tüylerinin içinde böcek ordusu geziyo gibi 😅
bisenakillisinzaten edafmo peluş oyuncaklari makineye atıyorum. Plastikleri sirkeli suyla yıkıyorum müzikli olanları ve kitaplari da elimle siliyorum
edafmo bisenakillisinzaten bende makineye atayım en iyisi peluslari. Bişey olur diye korkuyordum ama olmuyormuş sanırım çoğu kişi yazmış