Merhaba arkadaşlar. Size de fikir olsun diye yazmak istedim. Belki aranızda yapanlarda vardır. Bebeğim için defter tutuyorum. Hamile olduğumu öğrendiğimden beri gün gün olmasa da ara ara yazmaya çalışıyorum. Önemli gelişmelerini kalp atışını duyduğumda ultrason da görmeye gittiklerimizi karnımda ilk hissedisimi doğumunu odasını tepkilerini kendi hislerimi duygularımı hepsini yazıyorum. Nasip olursa büyüyüp aklı erdiği zaman doğum gününde bu defteri hediye etmek istiyorum. Çok ozel ve anlamlı olduğunu düşünüyorum. Sizde böyle birşey yapabilirsiniz. Sevgilerle :)