Kızlar bebeğim 24 günlük. Şu an 2 numara kullanıyoruz ama 3 numara bez alıcam ama külot bez mi alsam diye kararsızım. Bebeğim erkek. Eğer külot bez diyorsanız hangi marka önerirsiniz? Sleepy, molfix, önlem bez kullandım bu zamana kadar pişik olmadı bu markalarda.
Bir de 3 numara için külot bez erken olabilir mi?