kızlar merhabalar oğlum 6. aydan beridir yarı desteksiz uyuyordu yani emiyordu beni saat 9 gibi pış pış yaparak uyutuyordum uyku saati hep belliydi fakat 10 aylık olduğu günden itibaren huzursuzlanarak 7’den başladı uyumak istemeye… zorla onu oyun oynatarak vs oyalayarak 8-8.30 gibi uyutuyorum ama gece sürekli uyanıyor önceden de uyanıyordu ama emiyordu beni ve yerine koyup pış pış yapınca dalıyordu şu an hiç dalmıyor emiyor çok az beni sonra gözler fuullll açık sanki hiç uykusu yokmuş gibi ama uykusu var tabi… oyun derdinde ağzını elini falan gün içinde öğrendiği yaptığı şeyler gibi yapıyor dalacak gibi oluyor ama hareketli sürkeli baybay yapıyor yatağa vuruyor alkış yapıyor. 2’de 1’de uyanıp 2 saat uyumuyor. çok zorlanıyorum. çok öfkeleniyorum uyumayınca bağırıyorum istemsizce sonra da çok pişman oluyorum ama artık sürekli böyle napabilirim nedeni nedir bu durum düzelir de eski rutinine ne zaman döner? başına gelen oldu mu bu aylarda? uykuyu seven bir bebekti her zaman… öğlen uykusuna da hiç uyumamaya başladı dün zorla nazar duası aça aça uyuttum…