Elfkaraks bizim 3 buçuk aylık iken başladı şu an 4 ay 1haftalik oldu hala aynı gece 40 dkk bir uyanıyor uykusu gelince uyutmaya çalışıyoruz 1,1.5 saate uykuya direniyor ben yorulunca eşim alıyor. Ama çok zor geçiyor. Birde çalışıyorum sabahları uykusuzu ise gelmek kabus gibi. İnşallah en kısa sürede biter