Iki_pasa_annesi Kızlar 4 aylık bebeğim öksürük ve hiriltisi vardı sağlık ocağına götürdüm oda ilaç yazdı ama suruplarin üzerinde bol su içirin yazıyo vermeli miyim biraz su
Sarpsmomm Iki_pasa_annesi bikaç çay kaşığı verin bence hiçbi şey olmaz sıcaklarda ben veriyordum bebeğim 3 buçuk aylıktı
Nnnnwel Doğduğu günden beri su veriyorum miktar önemli 6 aylık olana kadar ilaçtan damladan sonra 2 yada 3 çay kaşığı verdim durumuna göre