Aylininizz Erimsmom dün olduk biraz ateş yaptı huzursuz uykusu vardı salladım ayakta yatağnda durmadı çok ağladı sabaha kadr ayaklarımda uyuduk🤦♀️ ama herkeste aynı olmayabilir belki ateşı çıkmaz
ayazasaf Erimsmom dün olduk 4.ay aşısını huzursuzluk yaptı akşam yatmaya yakın ağladı uzun uzun sürekli ateşini takip ettik çıkmadı hiç ama çok huzursuz oldu doktorumux bi çk calpol ver demişti çok zorlanırsa uyudu güzelce gece korkma ateşi çıkmaz inşallah
Masal_m Erimsmom ateş her bebekte değişiyor ama biraz huzursuzluk yapıyor maalesef gitmeden aşıya duş aldırın sonrasında daha rahat bi uyku olabilir belki her ihtimal çok da kalın giydirmeyin 😊
Mugurs Erimsmom bız den9 gun once olduk butun gece ınledı yavrum uyumadı ertesi gün duzeldı sukur ates fılan olmadı sadece huysuzluk oldu..