Tgcalparslan 36.9 ateş normal mii acaba yardimci olur musunuz yeni tecrubesiz anneyim. 2 aylik aşilarini vurulduk ates yapabilirmiş sürekli ölçüyorum takip ediyorum ama korkuyorum yükselir diye. Calpol verdim sadece.
Belgin Tgcalparslan cok normal 38 olana kadar korkmayin keske atesi cikmadan ilac vermeseydiniz ben hic vermedim aşı vuruldugumuz zaman bile
Medinetass Tgcalparslan 37 normal bir ateş ama bence aşılardan sonra önlem amaçlı çıkmadan bende vermiştim zaten yarım ölçek veriyorsun ekstra bi zararı olacağını zannetmiyorum
Yenianne Tgcalparslan Normal ateş 38 ve 38,5 üzeri olasıya kdar ilaç vermeyin daglıkcıyıö ve hastalarıma o şekilde veriyorum birde iki aylık bebege calpol yerine paronox verin böbreklerine hem zarar vermemiş olursunuz
Meryemozen Tgcalparslan 38.5 olana kadar ilaç vermeyin ateşi düşerse çıkarmak için uğraşırsınız o daha zor bişey 😏 bebeğin ateşi 36.5 ile 37.5 arasında normal kabul ediliyo 37.5 ten yukarısı ateşli, 38 ve üzeri olduğunda da eğer ayı uygunsa ilaç veriliyo