Selamlar 2 buçuk yaşinda bi oğlum var ve maalesef yemekle arası hiç iyi değil hem zayıf hemde hareketli yemek yedirene kadar kırk takla atıyorum resmen. Her çeşit yemeği yapıyorum ama sonuç aynı ☹️2. 3 yaş sendromu da yaşıyor ama kendi yaşitlarına göre çok zayıf ne bilim kilo aldıran tarifleriniz varsa paylaşabilirsiniz .