Oğlum ekim 28de 2 yaş Diyor memeye baya düşkün gece saat başı 2 saatte bir yarım saate bir değişiyor emiyor hatta gögsüm açık uyuduğum bile oluyor o derece. Bu gündüz de böyleydi. Ama 1 haftadır gündüz emmesini bıraktırdım yara bandı yapıştırdım ıyy felan dedim gündüz emmiyor. Ama gece naptıysam ağlıyor su da içmiyor sadece ağlıyor deliricem nasıl bıraktıracağım geceyi artık yoruldum sürekli uyanmaktan emzirmekten bu arada emzikte kullanmıyor 1 bucuk yaş demeden kendi bıraktı tiksindi sanırım