Arkadaşlar merhaba 50 günlük bir bebeğim var. Özellikle gece beslenirken boğazına süt kaçırıyor. Süt ince tazyikli bir şekilde fışkırıyor bebek için fazla hızlı geliyor. Her gün aynı şey yaşanıyor beni fazlaca korkutuyor bunu engellemek için ne yapmalıyım? Doğru mu emzirmiyorum acaba? Biraz sağıp döksem mı?