Kızlar burda çok post görüyorum o yüzden alerji diyeti sırasında yaptığım/bulduğum tariflerden sizede vereceğim.
Alerjik elmalı kurabiye(Bi instagram sayfasında bulmuştum ana ismini unuttum)
İçi için;
3 rendelenmiş elma
5 kaşık seker
Biraz ufanmis cevizici (alerjisi yoksa)
Azcik Tarçın
Hamuru için;
1 çay bardağı sıvı yağ
Yarım çay bardağı pudra şekeri
1 xay bardağından 1 parmak eksik su
1 Paker dr oetker Kabartma tozu (bu markada süt yumurta yok öteki markalarda olabilir içerik iyi incelenmeli.)
4 çay bardağı un.
180 derecede pişiriyorum şimdiden afiyet olsun.