Saliha14 sadece anne sütü alan bebeğim bugün ilk defa kakasını yapmadı sebebi nedir acaba yardım eder misiniz yada kakasını yapmaya Yardımcı ne yapabilirim (masaj yaptım duş aldırdım karnını da ovdum ayaklarını da)
Zum_4141 Saliha14 7 gün yapmaya bilir bizim de bu zamanlar azaldı sadece anne sütü alan bebekler de7 gün kaka yapmama normal dedi doktorumuz.
Aybuke54 Saliha14 kabiz olmuş bende çok çektim inanki en az 25 gun sürdü lavma yapmistik artik haftada bi sonrası doktora götürdüm masaj falan inanmiyorum hiç bir şekilde işe yaramıyor du
ysmnprltn 10 güne kadar kaka yapmaması normal. Aktivitesi iyiyse kaka yapamadıgı icin huysuz değilse sorun yok. Bizimki 7.günde temiz hava alınca kaka yapmıştı😂
Berus Saliha14 yapmazsa sadece çay kaşığı ucuyla zeytinyağ verebilirsiniz. Biz çok yaşadık olabiliyor. Sizlik olmasada bağırsakları yeni gelişiyor zamanla düzeliyor.
Saliha14 Berus çok sağolun ♥️ ıkınıyor sürekli aslında mama da kullanmıyo kabız da olamaz herhalde en son çare zeytinyağ vereceğim
aileceksaskiniz Saliha14 benimki 50 günlük aynı şekilde ıkınıyo ancak kaka yapmiyor. Kimi bebekler kaka yapmayı sonradan öğreniyormus. Arada başıma geliyor hiç extra Bi şey denemedim iki günden fazla da sürmedi zaten bence ekstra Bi şey vermeyin
Saliha14 aileceksaskiniz Kuyameti koparttı çok ıkınıp ağladı o yüzden çay kaşığıyla zeytinyağ verdim hemen yaptı ve rahatladı denemekten zarar gelmez siz de zorlanıyorsa çok huzursuzsa verebilirsiniz suan içim cook rahatladı o rahatladığı için 🥹