Bebeğim 10buçuk aylık bu akşam çok kötü kokulu ishal yaptı baya taştı felan şimdide çok fazla kustu fışkırarak bugün hiç iştahıda yok sabah azcık yumurta yedi sadece başka başka bişi yok bide emzirdim işte üşüttümü acaba sizce neolmuş olabilir yağrın hastaneye götüreceğim ama şimdi acile götürsemmi keyfi iyi ama mutlu napsam sizce ?