Novamom_ 6 ay 27 günden selamlar 😊 son bir haftadır uykuya geciste ve uyuma sürelerinde değişiklik var. Ağlayarak uyuyor, bir saat uyuyan çocuğum yarım saatte kalkıyor… olabilir dedim napalim😊 sağlığı yerinde olsun 💙 bir de uyanıklık süresi uzadı 😊
Ek gıdaya başladık. Kakada yesillikler, kabizimtrak haller…
Ama aşırı zevkli zaman gecirmek şu an 🥰 asla bebek arabasında durmuyor, kucakta ağaçlara, eşyalara ellemek istiyor. Herkese gülücükler saçıyor sıpa. CE eeee oyunu oynuyoruz👌🏻🐣 saga sola dönüyor, döne döne koltuk altlarına giriyor. Şu an altı silinsin diye yüksek ayak koltuk aldigima pişmanım 😄 çığlık atıyor çok tatlı, beni yemeye çalışıyor çünkü dişleri kaşınıyor 🤭 hemen kaşıma gozume yapışır minik🥰 banyo yapmak artık zorlaştı bizim için, suyu pek sevmiyor oğlum🤦🏻♀️
Hem zor hem çok eğlenceli yani buralar😄 hoşgeldiniz sefalar getirdiniz🎉