Papatyam9096 ilaydaaysima Geçiyor merak etmeyin, şu an bebeğim 5 aylık ve her şey çok daha iyi. Hiç moralinizi bozmayın bizimki üç dört güne geçmişti o zaman. Dördüncü ayda hafif bir meme reddi oldu gibi o zamanda baby sleep müzikleri açarak yada ayakta gezerek emzirdim başta sakinleşir tutunca oturarak devam ettim sizde öyle yapın hep güzel düşünün.
Papatyam9096 melek72 Gerçekten büyüdükçe her şey daha da anlam kazanıyor. Sadece sabırlı olmak ve geçeceğini bilmek iyi geliyor insana bunu bilin. 🥰
Papatyam9096 melek72 Normal merak etmeyin, ben sürekli dönme egzersizi yaptırdım, dördüncü ayda kendi kendine tam dönmeye başladı. Şu an dönebiliyor. Birde her bebeğin gelişimi kendine özel deniyor o yüzden endişe etmeyin hiç.
Papatyam9096 ilaydaaysima Korkmayın. Benimde bunalıp kendi kendime ağladığım zamanlar oldu. Ama hepsi geçiyor. Şu an bebeğim çok iyi uyuyor diyemem ama bir şekilde alışıyor insan. Meme reddimiz yok en azından. Yani düşünün ki bunların hepsi bir dönem ve geçiyor. Birde büyüdükçe size tepkileri arttıkça daha mutlu olacaksınız o yüzden bunları hayal edin.
Cylnn4520 havvamete uyku durumu aynı ama artık gündüzleri daha uzun uyuyabiliyor tabiki arada kalkiyor geri uyuttugum gibi uyutuyorum 7aylik olduk diş surecimiz var mizmiz ve beni sürekli görünce agliyor yanimda durmak istiyor ama bu zamana kadar duzelmisti hele dönmeye başladığı zamanlar oyuncaklara ilgisi artmışti tek basina oynardi ama şuan beni istiyor sürekli yanında
1civcivannesi Cylnn4520 böbrekleri normal boyuta çok şükür şu an miyomlar normal zamanla geçer dediler