Merhaba bişey sormak istiyorum oğlum 3 Aylık ve her gün düzenli olarak 23.30 da uyuyup sabah 04.30 da uyanıyor 30 dk emdikten sonra 5 te yatıp 9 da kalkıyor sizce emzirmek için bu saatler aralığında kaldırmalı mıyım bu kadar uzun süre aç kalması normal mi? Kaldırmak için alarm kuruyorum 2 saatte bir ama bakıyorum ki hala uyuyor 🤷🏻♀️ Önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻