ilon bence 1,6 yeterli her yere doğu batı farketmez😂 neden çünkü baktın bununla üşüyor içine gecelik giydirirsin baktın hava iyi atletle giydirirsin… inceyi destekleyebiliriz ama kalını azaltamayız. Kalın almak mantıksız. Ben geçen sene 1,6 tog aldım onla bile terledi oğlum terleyen bir bebek. Bu sene 1 almayı düşünüyorum bakalım… 2,5 falan aman ha almayın😂