[silindi] 40kımız cıkınca azaldı benim. Ben hayatımda ter kokmus, öyle ıslak ıslak olacak kadar terlemiş bi insan değildim. Hiç bilmem kendimde ter kokusunu. Ah o lohusalık. Yastığım su içinde kalırdı terden. Kardesim bile dedi ki, abla senden ilk defa ter kokusunu lohusayken aldım iğremc kokuyordun dedi🤦♀️ valla bende bu sıkıntı azaldı ama geçmedi. Özellikle saç diplerim çok terliyor. Eskiden bi fön çektiğim saçı 3 gün kullandığım olurdu bozulmazdı şimdi 2 saat dayanmıyor. Bi gün duş almasam kendime kokuyorum resmen 🤦♀️