EslemHasna Hanımlar 16 gün önce sezaryen ile doğum yaptım. Kesilen bölgede kızarıklık ve ısı var. Bugün hafif sarı akıntı geldi. Doktorum her şey yolunda diyor ama emin olamadım. Benim gibi sorun yaşayan var mı