Bebeğim 13 aylik binkac aydır uykuya geçis sirasinda (uyku egitimli) saclarini yoluyor ve yiyor.Uykuya dalma sirasinda yaptığı icin dikkatini biseylerle dagitamiyorum da. Sadece engel olmaya çalışıyorum. Ama bu durum aksine davranisin artmasına sebep oldu. Yolmayi da yemeyi de keyifle yapiyor. 1 haftadir gun icinde de yapiyor. Biseyele sinirlendigi zaman ya da bi anda 3li sacina gittigi zaman yoluyor ve sinirli bir bebek oldu. Acaba 1 yas sendromundan mi bu sinir. Basina boyle seyler gelen var mi?