Kızlar , bebegim şuan 6 aylık ve bana aşırı düşkün ev içinde görmese ağlıyor başkasında durmuyor bana yapışık resmen. 9 aylık olduğunda izinim bitecek işe baslayacagim kayinvalidem bakacak , ben işteyken çok ağlayacak biliyorum ve çok üzülüyorum. Sizler ne yaptınız bu sureci nasil yuruttunuz?