Pollyanne Kızım 6.5 aylık ve 3 gündür durup durup bağırıp çığlık atıyor sonrada duruyor var mı böyle bir durum sizde
Hulya0129 Pollyanne bizimki de öyle 3-4 gündür 6.aya gireceğiz bagiriyor çığlık atıyor gülüyor sonra da öksürüyor 😅 kendi sesini keşfediyor olabilir sesini duymak onlara ilginç geliyormuş babıldama dönemi diyorlar
zumra13- Benim kızımda çok yapardı apartman ayağa kalktı derdim bende ona 😂😂 bugün 9. Ayımıza girdik şuan yapmıyor konuşmaya çalışıyor .