Aysedemir__ Selam kızlar siz bebeğinizi yün döşekte mi yatırıyorsunuz yoksa normal bazalı yatakta mı. Hangisi. Daha sağlıklı ?
Htc4504 Aysedemir__ hiç bir şey yünü tutmaz keşke imkanı olan herkes kullana bilse ben yün döşekte uyutuyorum yastığı da yün
Nacikkk Aysedemir__ yünnnn keşke bizim de burada olsa yatağını yorganını yastığını hep yaptırırdım en sağlıklısı ama maalesef hep elyaf yada hazır döşek
Aysedemir__ genc1anne peki canım yün döşekte bebeğin şekli çıkıyor ya yattığında çöküyor yastık kullanıyor musun ekstra ben düzü kafa. Yastığı kullanıyorum da kafa şekli düzelsin diye
Rez Aysedemir__ yün sağlıklıdır , bazasında normal yatak var ama ebat uymuyor diye, yorganını yün yaptım bir de yastığı yün
Birbebetoannesi Aysedemir__ yastığı yün, kv sağ olsun yorganını da yaptırıcak inşallah. Ama yatak nasıldır bilmiyorum. Yünü de yıkaması zor ya ☺️