ggzmkrcc Heraninannesi ben bebeğim 3 bucuk aylıkken oldum dogumun hemen peşinden olan da var gayet normal
Ceronimo35 Heraninannesi bende 2. Ayda oldum zaten 45 gun rahat kanama lekelrnme seklinde gitti simdi 3-4 gun once yine kanamam basladi baya adet oldum bence doktorum olabilir normal calisiyor demek ki guzel dedi
Heraninannesi Tgb05 bende az gelmiş bakalım devamı gelecekti kızken çok sancılı olurdum şimdi ağrı felan yok