Fatmanaz inşallah işine yarar ben kızıma zeytinyagi iciriyorum bir hafta tatilde yikayamamistim eve gelince cikmazsa atarım dedim viking sıkıp biraz beklettim daha sonra koslanin içine attım makineye attım çıkardığımda hiç leke yoktu ki en zor leke yağ lekesidir