Malum önümüz kış var mı kizlar şöyle bebeklerinize bağışıklik için yaptığınız verdiğiniz tarifler🤭 ben yaban mersini özü aldım denicem bakalım 1 çay kaşığı kadar bu arada 13 ayligiz kullanan var mı yada neler veriyorsunuz bizlere de fikir olsun ekran kaydi alalim😊