drydnzzkrknn favori dizim kızılcık şerbeti,yeni başlayanlardan yabani’yi beğendim ama kurgu biraz zayıf,yaman beş yaşında kayboluyor beş yaşındayken anılarını ailesini hatırlar biraz bir insan ,neslihan kendi çocuğunu tanıması lazım dizi daha profesyonel olabilirdi…