cancocuklar2 Hanımlar bugün aşı oldu oğlum haliyle ateşi var şurup asla içmiyor tükürüyor uyuyamıyor da ağrıdan . Islak bez koyuyorum ateşi için. Tahminen ne zaman geçer bu ağrılar ateş falan
naynini cancocuklar2 gündüz sakin gecip, gece azitmisti. Şurup verdim de ben, yatak, üst baş her yer batmıştı. Geceyi atlatin sağlıcakla, duser inşallah sabaha 😊
cancocuklar2 Livabz evet şırıngayla da tükürüyor emziğe batırdım emzikle belki emer diye onu da tükürdü. Gündüz uyudu akşam oldu ağrısı başladı 😢😢
Mercosey cancocuklar2 Canım şöyle yanaklarından tut şırıngayı yan taraftan sık yanağın içinden yanaklarından da tut ağzını açtır yutana kadar yutar öyle.
Sadecesude Benim oğlum da oldu bu sabah 38 e kadar çıktı ateşi şimdilik düşürdüm ama gece uyurken falan tekrar yükselir mi acaba
cancocuklar2 Sadecesude benimki de 38 e kadar çıktı bezle düşürebildiğim kadar düşürdüm bende düşünüyorum gece çıkar mı bi daha diye 🤦🏻♀️
cancocuklar2 Sadecesude valla ben bugün uyumamayı düşünüyorum 5 dkya bir elimde derece ölçüyorum 😂😂 ateşi çıkınca zaten çocukta huzursuzlaşıyor ordan anlayabilirsin
Mercosey cancocuklar2 yutar yutar 2 aylık bebek kilosunun yarısı kadar vereceksiniz. Hepsini tek seferde vermeyin parça parça
cancocuklar2 Sadecesude ben beyaz gürültü açtım uyuyor şu an normalde alıştırmak istemedim o seslere ama mecbur kaldım