_The_ANA_ ya merhaba oğlum 19.5 qylık yaklaşık 1.5 aydır tüm sinyalleri veriyor. Sabaha kadar kuru kalkıyor, bezini istemiyor, kenara köşeye saklanarak kaka yapıyor. Çişini yapınca bitti diyor vs. Bir iki gündür onu yormadan sadece denemek için çişin var mı tuvalete gidelim mi diyorum çok istiyor ve gidiyoruz ama henüz tuvalete yapmadık hiç henüz daha erken mi yoksa başlamalı mıyım bende