Linabuse1002 defnevedoruk inan benım kızımda 7 aylık 11 kılo muthıs ek gıda yıyor senınkı gıbı mamada içiyor mama 150 ıcıyor az içiyor gun içinde ama ek gıdada yedıgı için genede kılosunun onune geçemiyorum napım cocugu ac bırakacak halım yok doktoru da dıyor cok fazla kılosu dıe ben yuruyunce atacak kılosunu dıe cok umursamıyorum
defnevedoruk Ogzshn ya ben size bunları sormadım, zaten kızımın iki dişi var o zaman iştahsızlıkta yaşamadı
oglumubeklerken defnevedoruk ama gerçekten sizin sorduğunuz sorulara yanıt olabilecek cevaplar yazmışlar neden bu şekilde tersliyorsunuz.
livanurvealpinannesi61 defnevedoruk boş değil gerçekler malesef. 5 aylık bebek günde 2 çay bardağı ek almalı bunu uzman çocuk doktorları söylüyor ilerde obezite olunca da boş yapmışsınız dersiniz. O zaman soru sormayın yorumlar işinize gelmiyorsa. Yedirin tıka basa.
livanurvealpinannesi61 defnevedoruk tamam hanımefendi bende size aynı durumu yaşadığım için yorum yaptım ama işimize gelmedi 5 aylık bebek 4 saatte acıkır doktor bana sık sık besleme saatli besle ilerde obezite riski olur dedi 5 aylık bebek istiyor diye tıka basa yedirilmez kusura bakmayın
defnevedoruk ezgicenk sebze meyve ile kandırıyorum. çorba vb veriyorum ama mesela sulu çorba istemiyor daha böyle katı yemek istiyor
ezgicenk defnevedoruk valla ben bugün ilikli kemik suyuna yoğurt çorba yaptım, içinde ruşeym ve pirinç unu da var bana mısın demedi gömdü bir kase 🥲
defnevedoruk ben çocuğu benim gibi olan annelere yazmıştım, yemeyen çocuğu olan anneler hıncınızı benden çıkarmayın😁
sb- defnevedoruk korkmayın benim oğlum da böyleydi ek gıdaya geçtiği günden beri bizim kadar yiyordu hatta sürekli hıçkırıyordu kustuğu bile oluyordu yemezse kıyamet koparıyordu çok üzülüyordum obez olur mu diye şimdi 20 aylık çok şükür hala iştahlı ama eskisi gibi değil doyduğunda duruyor kendine gereken kadar yiyor kilosu da fazla değil harekete başlayınca zaten yeseler bile normal kilo alıyorlar
Mlk026 defnevedoruk maşallah yorum yok sizinle aynı durumda olmayı çok isterdim. Siz y da eşiniz yapılı mısınız belki genetik.
benoyleuygungordum_ defnevedoruk onunda çocuğu öyle iştahlıymış size fikir vermiş. Ne duymak istiyorsunuz obez olana kadar yedirin denmesini mi?
defnevedoruk livanurvealpinannesi61 2 çay bardağı mı? ben cocuğa o kadar bile vermiyorum ama siz veriyorsanız dikkat edin🙃
Damlailay defnevedoruk ya ne güzel maşallah benim ki ağzını kapatıyor yememek için sizde azar azar verin abartmayın alışır sonra
livanurvealpinannesi61 defnevedoruk yanlış yazdım 5 aylık bebeğe 1 çay bardağı ek gıda bile fazla 5 aylık bebek tadım yapar.ben 6 cı aydan önce ek gıda vermedim doktor verilmez dedi.
livanurvealpinannesi61 defnevedoruk bazı doktorlar ver diyor ama araştırmak gerek ilk 6 ay bebeklerin ek gıdaya ihtiyacı yoktur. İlk 6 ay anne sütü yada formül mama verilir sadece. Bebeğinizin kilosu zaten fazla hem mama hem ek gıda daha çok kilo alır siz bilirsiniz saat aralığını açarsanız sorun olmaz
defnevedoruk livanurvealpinannesi61 offff. benim kızımın kilosu size mi kaldı? ayrıca kızım çok kilolu değil
livanurvealpinannesi61 defnevedoruk kendiniz post açıp kendiniz sinirleniyor sunuz çok tuhafsınız gerçekten 🤣🤣 cevapları beğenmiyorsanız niye soru soruyorsunuz 5 aylık 8 kilo Az mı 1 yaş kilosuna yaklaşmış benim de iki çocuğum var 6 aylıkken kızım 7500 kiloydu doktor çok fazla dedi oğlum 5 aylıkken 8 kiloya yakındı çocuk doktoru kilosu ayına göre çok fazla dedi siz bilirsiniz hem kendiniz soru sorup hemde tepki vermeniz de çok saçma gerçekten.
livanurvealpinannesi61 defnevedoruk ayrıca ilk 6 ay bebekler en az 500 gr en fazla 2-3 kilo alır bu normaldir ayda 2 kilo alan bebekler var yani.
defnevedoruk livanurvealpinannesi61 ben çocuu benim gibi olan annelere ne yaptıklarını sordum size fikrinizi değil, daha fazla yorum yapmayın