Oğlum 3,5 yaşında geçen sene 3 ay kadar kreşe göndermiştim ağlayarak gidiyordu sonra sağlık sorunlarından dolayı almak durumunda kalmıştım hiç gitmek istemiyor bende şimdi spor okuluna yazdırdım orada yaşıtlarıyla temel hareket eğitimi adında jimnastik hareketleri yapsın, enerjisini biraz da olsun atsın diye ama velileri dışarı alıyorlar kapı kapanmasın diye ağlamaya başladı asla durmak istemiyor normalde parklarda oynayan bir çocuk ama böyle ortamlarda çok sorun yaşıyorum ne yapacağımı bilmiyorum kış geliyor eve kapanicak benim gibi olan anneler düşüncelerinizi yazarsaniz memnun olurum 😔