AslaninAslanAnnesi20_02 Bebeğim kabız oldu. İkinci gün bugün kaka yapmadı. Bugün yapmaya çalıştı ama yapamadı ıkınıyordu. Çok az yapmış koyu renk ve katıydı belli kabız olduğu. Önerisi olan var mı ?
yigitinnnannesii Kayısı yada armut elma felan yedir canım birde saf zeytinyağı koyuyor musun ek gıdalara sabah uyandığında 1 çay kaşığı zeytinyağı içilebilirsin ben öyle yapmıştım