Yusaydef Ssss123_ss devlet de takıyor aynı acıyı hissedersin emin ol boşa para verme spiralden sonra da sancı çekiyorsun zaten
isimsizanne1 Özelde taktırmayın 3 saniyelik işlem inanın gereksiz para zepzengin olsan bile gereksiz onun yerine o parayı ye iç çocuğuna harca
isimsizanne1 meri-ebrar aile planlaması bölümü olan devlet hastaneleri evet takıyor randevuya gerek yok direk gidip danışmadan sıra alıyorsunuz bazıları aynı gün takıyor bazıları reglin 2. Gününe randevu veriyor