HavvaCnts Merhaba hanımlar dün spiral taktırdım ve bikini bölgemin 1 parmak üstünde tuvalet ihtiyacı giderirken batma hissediyorum normalmi acaba
Yagmurela HavvaCnts benim ikinci taktırışım. Yani ilk doğumundan sonrafda taktırmıştım şimdi yine taktırdım ilk günler öyle oluyo ama sonra hiç hissetmedim. Yinede bence çok hissedersen bi git riske atma
Xnewmomx HavvaCnts benimde taktırmam lazım acıyor mu siz hepiniz deneyimlemişsiniz korkuyorum o işten
Fundayavuz 20 gün oldu benimde hala ağrı falan oluyor doktor normal vücut alışacak dedi ama bilemedim zorladı biraz
Kbckr52 Fundayavuz meraba bende 20 gün oldu üç gündür pıhtı pıhtı geliyor kanım çok zor sızında öyle oldu mu
HavvaCnts Yagmurela cevabın için teşekkür ediyorum batma hissi devam ederse muhakkak gidicem zaten 15 gün içinde gel dedi doktor ama normalmi bilemedim sizde de olduysa normaldir demekki
Fundayavuz Kbckr52 kan ilk başlarda oldu şuan kanama yok ama arada bi ağrı var oluyor eğer çok fazla kanama yaparsa gel demişti
HavvaCnts Xnewmomx canım ben klinikte oldum özellikle narkoz vermelerini istedim o yüzden hicbisey hatırlamıyorum ve hissetmedim ama narkozsuz taktıran bazı arkadaşlarım biraz acıdığını söylemişti