kubratagram 2.5 tog uyku tulumu çok kalın oluyo mu kışın evim 20-22 derece filan oluyor bir de bebeğim şubatta bir yaşına girecek 2-3 veya da 3-4 yaş alsam büyük olsa sorun olur mu ya nasıl almalıyım
Deletedmom_110 kubratagram 1.6 aldım nu sene geçen sene 2.5 almıştım çok kalın dışarı da giydirdim en mantıklısı 1.6 İstanbul’da yaşıyorum defacto aldım
bisenakillisinzaten kubratagram 2 tog 20 22 derece eve daha iyi olur gibi. Bence 3 4 yaş alın daha iyi oluyor büyük olması
Elifadaannesi kubratagram benim kızımda aralıkta 1 yaşına girecek 3-4 yaş aldım 2.5 tog LCW dan 😅biraz fazla büyük geldi pofuduj ayıcık gibi oldu ama katladık kollarını 😅baya bi giyer diye düşünüyorum aldığım herşey birden küçülüyordu ondan bunu büyük aldım
Moonbow06 Ben de bu sene denemek için aldım 2.5. Bana baya kalın geldi . Evimizin derecesini de bilmiyorum . Bakalım nasıl olacak. Her geçen gün de fiyatı artıyor, umarım pişman olmam