Bebekligiller İnternet üzerinden hesabım var giriyorum. Ama maalesef uygulamadan giremiyorum sayfama. Sanırım güncelleme olmuş kayıt ola yönlendiriyor
[silindi] Bebekligiller Numaralı sisteme geçiş yaptık annemiz, daha fazla kısmından giriş yapabilirsiniz 🌼
MeTeCa [silindi] Tuba hanım uygulama yine inanılmaz yavaş. İnternetten kaynaklanmadığına eminim. Wifi ya da mobil veri ile giriyorum, her türlü çok yavaş @bademli_puding
betul1999 Ben happymom uygulamasından giriş yapmıştım burdan ise aynı kullanıcı adıyla giriş yapmıştım ama eski kullanıcı hesabım gitmiş. Giriş yapamadım yeni hesap açmak zorunda kaldım. Neden böyle numara ile girilme özelliği geldi ki?
[silindi] betul1999 Bebek takip bölümündeki notlarınız eskiden siliniyordu. Yeni sistem ile artık her şey kayıt altında. Numara ile kayıt yapmak zorunda değilsiniz annemiz. Eski hesabınız için kullanıcı adınızı belirterek aldığınız sorunu anlatan maili tarafımıza iletebilirsiniz 🌼