Sumeyy34 Merhaba arkadaşlar benim doğum iznim bitti dört ay di temmuz ayında sadece 6 bin ve 4 bin yattı Eylül 6 rapor bitti ne zaman yatar on senelik çalışanim toplam ne kadar alırım neden geç yatıyor
Sumeyy34 Bekliyorum yatmadı skk aradimda bna iş yerin bildirmemis diyor bildirdiler doğum rapor başkasında skky bildirmislerdi
Metehand Sumeyy34 ben iki taksit şeklinde aldım biri doğumdan sonra yattı diğeri de raporum bitince yattı toplamda 30bine yakın aldım son bi yıldır sigortalı çalıştım
Barlas0922 Canim SGK hep öyle yapıyor iş yeri bildirmemis diyor SGK yi tekrar ara yine aynı şeyi söylerlerse sizden önce iş yerini aradım bildirdikleri i soylediler de o zaman başvuru açıyor yatıyor birde e devlet takip ediyo musun
Sumeyy34 Ediyorum çıkmıyor yatirmiyorlar iş yerine diyorum biz bildirdik diyor skk arıyom yok diyor yok sa önce ki nasıl yattı ya