Bebeğim daha yeni doğdugunda üçgen kafa teşhisi konuldu üç aylıkken tomografi çekildi sütürlerinde kapanma var başına gelen anne varmı veya yakınında gören duyan eğer varsa amaliyat yapıldı mı süreç nasıl ilerledi hangi hastaneye hangi doktora yaptırıldı benimle paylaşırsanız deneyimlerinizi cok sevinirim