balkaymak__ ben doktorumla konuştuğumda bana zararlarını gerek olmadığını bununla ilgili bir kağıt verdi hatta sagolsun kendi de dakikalarca anlattı yoksa ben erteliyordum o gece kesinlikle kendime söz verdim ve tamamen kestim üç gece beni zorladı ama bir haftanın sonunda hem odaları ayırdık hem gece beslenmesi bitmiş uykular her ikimiz içinde düzene girmişti uyandı ilk üç gece tam beslediğim zamanlarda saatlerde uyaniyordu ve bu açlık değil artık alışkanlıktı bunu biliyordum onun için iyi olanı yaptığımı anlatınca doktorum tamamen emin olup başladım ilk önce kendim ikna oldum yani