Seydaaa5 Kızlar 13 aylık bebeğim var çok derin hastalıktan çıktık o ara ek gıda degil de mama yiyordu sadece şimdi ek gıda mama olarak mı gitmeliyim yoksa sadece ek gıda olarak mı fikir verirmisiniz ?