pinar033 Merhabalar ablam tüp bebek tedavisi goruyor bu 4.denemesi. bugün 6.gunu adetim olacak gibi tüm belirtileri var diyor gene tutmadimiki diyor sivilcelenme sıcak basması vs.acaba böyle olup sonuç pozitif çıkan var mı
Plnnnkk pinar033 bende 3. tüp bebek denememde hamile kaldim doktorum hep belirti aramamam gerektigi soylerdi bizim belirti sandiklarimiz hep ilac ve ignelerin yan etkisi maalesef. Hamile kaldigim son demede aksine hicbir belirtim olmamisti. Hayirli haberler alır insallah 😊
Ozgee59 pinar033 bu belirtilerin hepsini yaşadım pozitif oldu. Ama tabi belirti aramayın diyorlar genelde. Pozitif veya negatif olmasıyla alakalı olmayabilir de. Bide tabi bir sürü hormon ilacı kullanıyordur şimdi onların yan etkisi de olabilir.
pinar033 Plnnnkk ayy insllah çok istiyoruz sürekli 3 denemede negatif olunca aynı şeyleri yasiycam doktor aricak negatif dicek falan diyo üzülüyorum çok ama ona da belli etmek istemiyorum hayırlısı ile
Plnnnkk pinar033 3 kere tecrube etmis biri olarak en sakin pozitif oldugum deneme tuttu bu defa hayirlisiysa olsun dedim ve belirti aramadim 12 gun boyunca insan hep belirti arayıp istemeden strese sokuyor kendini siz elinizden geldigince pozitif kalmasıni saglayin baska seylerle mesgul olsun 😊
pinar033 Plnnnkk doktor senin sorunun stres başka birsey değil demiş bu sefer ablam gayet rahatım diyor hayırlısı ile tabi pozitifya da negatif diye düşünmek de stres unsuru sanirim
bernat 2 kez pozitifi gördüm ikisinde de hic ama hic belirti veya belirtimsi bir şey yaşamadım sizin dediginiz belirti de olabilir ilaçların etkisi de