aysecikm offf en büyük yaptığım yanlış bebeğimi kucağıma alıştırmak
Tabiki her anne bebeğini sever ilgilenir kucağına alır öper koklar ama ben ıh dese kucağıma aldım bebeklikten beri ben almasam eşim aldı eşim almasa kayınvalidem ler aldı altlı üstlü oturduğumuz için bebegin en ufak ağlamasına hemen gelip noldu diye soruyorlardı çünkü
Şimdi 1 yaşında hala kucak istiyor , bırakın biraz ağlasın sizinki yalandan ağlıyormuş zaten benimki de başta öyle yalandan ağlıyordu büyüdükçe gerçek ağlamaya başladı