g5kaplumbag Biogaia gaz ilacı Kulkanalar var mı nasıl kullandınız nurse işe yaramıyor artık gaz ilacına süte mi koydunuz dırekt agızdan mı verdınız bılgı verir mısınız?
Aslanim g5kaplumbag Direk çay kaşığı ile veriyorduk ancak bir işe yaramadığı için kullanmayı bıraktık. Zinco ve sab simplex kullanıyoruz.
MnkKrtl g5kaplumbag bende kullandım ağızına damlatıyodum direk ama pek işey yaramadı sab simplex kullandım o biraz daha iyi geldi ama komple bitirmemişti
Hlysahn g5kaplumbag biyogia gaz damladı deyil canım bağırsak düzenleyici ben biyogia ve nurse harveys kullandım doktorumuz biyogia dolapta muhafaza atmam gerektiğini söyledi sabah beş akşam 5 damla şeklinde veriyordum damaltip sütumden deekliyordm soğuk olmasın diye çok çektim cokkkkk şükür şuan 8 ayligiz 5 ay sürdü bizim
pinar033 g5kaplumbag biogania bildiğin bağırsak düzenleyici onu tek başına kullanırsanız bi fayda görmezsiniz onunla birlikte nurse harveys kullanırsanız fayda görürsünüz direk çay kaşığına damlatip vermeniz gerekir benim bebeğime hiç iyi gelmemişti basbayağı ishal yaptı günde 20 kere bez değiştirdim ve çok karnını agritti doktorumuz nurse harveys i günde 3e 9 damla şeklinde çıkardı çok faydasını gorduk ozamn
Svdmirac g5kaplumbag direk ağzına damlatiyordum lakin onun sonuç vermesi 20 günü buluyor bebekte ilk kullanimlarda bir etkisi olmuyor gibi gözükse de 20 günün sonunda etkisini baya bı belli ediyor
Kizbebekannesii g5kaplumbag biogaia gaz ilacı değil canım, bağırsak düzenleyici probiyotik. Biz biogaia ve ek olarak bir gaz ilacı kullandık l. Her bebeğe her gaz damlası iyi gelmiyor deneyerek buluyorsun. Direkt ağızdan verirsen daha iyi olur. Çünkü süte ya da mamaya karıştırdığında sıcak olduğu için damlanin icerigini bozar demişti doktorum
esmaertas Ben de Biogaia kullanıyorum bebeğim bir aylık ama o probiyotikmiş içeriği gayet temiz, sab simplex çok görüyorum ama içeriği çokta temiz değil sanırım tereddütte kaldım kullanma konusunda, kullanan var mı ?