Hanımlar herkese merhaba kızım 2 yaş 4 aylık iki kelime konuşuyor sadece Anne ve mama diyo.Doktora götürdüm çocuk psikiatry çocuk psikolog gelişmesinde ve davranışlarında sorun yok otizim belirtisi de yok .Kızım hayvanları renkleri meyveleri biliyo , komut alıyo , söylediklerimi anlıyo , işaret parmağını kullanıyor birşey isterken .Bol kitap bol konuşmalı aktiviteli günümüzü geçiriyoruz , emziği daha yeni bıraktık bir hafta oldu.Tavsiyeniz var mı , daha ne yapıla bilir büyüklerden bülbül suyu güvercin yumurtası gibi şeyler duydum ama pek böyle şeylere inanmadığım için denemedim deneyen var mı ?