Almila0101 Kızlar bebegim 5 ay 20 günlük biraz zayif gibi cok şükür sagligi yerınde ama biraz daha kilo alirsa daha cok rahatlarim suan hipp kullaniypruz güzel mama evet ama sanki cok kilo aldrmiyor gibi siz hangisini kullanrken daha cok kilo aldi bebkleriniz?
Seval-Yagiz Almila0101 Önemli olan sağlığı bence 🤗 birde bazen genetik oluyor doğum kilosu ve şuan ki kilosu nedir belki boyu ve kilosu orantılıdır. Hipp için herkes öyle söylüyor bende kullanmıştım aşırı kusma yaptı bıraktım sma kullanıyoruz şuan kilo alımı güzel aptamilinde kilo aldırdığını söylüyorlar ama bize maalesef aşırı gaz yaptı mama konusu her bebeğe özel bence çünkü her mama her çocuğa yaramıyor
Novamom_ Almila0101 benim de 5 ay 28 günlük SMA optipro kullanıyorum başından beri kilo konusunda birşey diyemem bana göre iyi gibi yani persentil eğrisine baktığımda her şeyi normal gözüküyor
Almila0101 Ceycey001 hatırlamiyorum ya bir ay oldu gideli tartmıstık normal cıkmıstı ama suan gordgm kadaryla cok da kılosu yok gibi
Perianasi Kilolu bebek sağlıklı bebek demek değil. Bebeğinizin sağlığı yerindeyse neden boş yere mama verip şişireceksiniz?
Almila0101 Perianasi yok cok şükür saglıklı bu tarz yorumlar cevaplar gelcegini biliyorum zaten ama bu aydakı bebekler biraz daha toparlar ya sonucta diş de cıkarcak cocugum mamayı zor aliyor bügünlerde bu yuzden kilo alimi biraz fazla olursa daha iyi zaten istahı azaliypr cocugumun dişi yüzünden
Perianasi Almila0101 azalsın hepimizin çocuğunun azalıyor. Sonuçta çocuk 1 ay yemek yememezlik yapmıyor ki 1 bilemediniz 2 gün yemiyor ondada tığ gibi kalacak değil ya. Bence boş yere kuruntu yapıp bebeğinizin midesini bağırsaklarını yormayın 🌸
Kuzularinanasi Almila0101 kilonun ne önemi varki.fos kilo almasi fiziksel gelisimini engeller.kilo iyi bisey dgl.sagligi fiziksel gekisimi iyiyse bosu bosuna mama vermeyin.kilo takintisi yapmayin.mama ile alinan kiloyu sonra vermek icin ugrasiyor cocuklar.
Almila0101 Kuzularinanasi anne sütü alamiyor cocugum sütum yok malesef ne verim cocuga suyla mı beslensın
Kuzularinanasi Almila0101 ee tmm ztn mama kullaniyorsunuz .daha cok kilo alsin diye baska mama sormussunuz ya ondan dedim.sirf kilo alsin diye mama degisimi yapilir mi.nedir bu kilo meraki anlamiyorum anlamicam da.kilo alinca bazi anneler bundan gurur duyuyor nedense.benin kizlarim 2 si de yasitlarina gore zayifti.hic mama vermedim.veya kilo alsinlar diye baska fos yiyecekler vermedim.saglikli yemesi gereken seyleri yedikten sonra ztn gelisimleri iyiyse illa kilo alsinlar diye hic derdim olmadi.
Kuzularinanasi Almila0101 ben sirf kilo alsin diye ozellikle mama sormussunuz onun icin dedim.mama hic icmesin demedim.emmiyorsa tabiki devam sutu icecek.
Selamcanim Almila0101 iki ay önce 6 kilo değil miydi bebeğiniz? Obeze kucak açmayın. Zaten mama kilo yapıyor yeterince. Diş döneminde 5 kilo vermiyorlar sonuçta. Zayıf olsun sağlıklı olsun yani.