OzEnAr kızlar bebeğim doğduğunda yani eylül 20sinde 3850 idi bugün gittik 2 ay 6 günlüğüz 4840 çıktı normal mi sizce
sonsuz17 OzEnAr bana az geldi sanki de hemşireler söylemiştir ilk ayında o kilosu normal Bizimki bir buçuk kilo almıştı ilk ayında bir alması gerekiyor
snyck OzEnAr dogduktan sonra kilo verdi mi ona gore hesaplayin suan 1kilo almis gozukuyor her ay en az 600 gram almali diyor doktorlar yani biraz az almis
liyosunannesi23 OzEnAr her bebeğin yapısı farklı. 500-1000 kilo arası normal. İlla bi kilo alıcak diye bi kaide yok üzülmeyin
OzEnAr sonsuz17 doktorumuz güzel dedi hatta devam sütü verebilir miyim dedim hayır kilo alımı güzel dedii
Humaahsen Zayıf bi bebiş olacak sanırım ilk ayda tartılınca dogum kilısunu gec ezse doymuyor dıyorlar genelde doktor lar ama kıöo onemli degil takma saglıklı olsun ywter
OzEnAr Humaahsen evet cAnım sağlıklı olsun da önmlisi o babası zayıf ona çekecek sanırım doktorumuz kızdı mama veriyim diyince güzel gidiyor diyor 3850 doğdu 3560 ile hastaneden çıktık
snyck OzEnAr o zaman 1300 gram falan almis ortalama ayda 650 gram eder bazi doktorlar doymuyor bir kac kez mama ver diyor bazileri takip edelim diyor benim kizimda 600 gram almisti mamaya baslamistik diger ay 900 grama çıkmıştı
Humaahsen OzEnAr mamaya bi baslarsan kolayına gıder ilk ay ıhtoyac duymadısan dahada ıhtoyac duymazsın sqnırım
OzEnAr liyosunannesi23 doktor normal dedi birde mama veriyim diyince de kızdı güzel kilo alımı dedi 3850 doğdu ama 3560la hastaneden çıktık
liyosunannesi23 OzEnAr doktorunuz öyle dediyse mamaya başlamayın hem meme hem mama giden biri olarak size tavsiyem.. yeterli gelmezse tabiki mama verirsiniz ama yapı meselesi belkide minyon bi bebek olur ☺️