Benvebebegim Bebeğim Bugün sabah 2. Ay 3 aşımızı olduk. Öğlenden beri çok huysuz, iştahsız. Çok fazla ağladı. Çok zor uyuyor. Normal mi acaba
Femme1 Benvebebegim normal canım benim oğlumun hiç doğru düzgün mama yemedi Emremedi aşırı derecede huysuzdu hiç uyumadı ateşine dikkat et bir gün sonra düşüyor zaten geçiyor
Bett1 Benvebebegim benimki de öyle oldu ama sürekli memede durmak istedi uyumadı inledi hep 2 gün. 3. Gün geçmişti
63_hulya_63 Benvebebegim calpol ver canım ben 6 saatte bir çay kaşığı verdim ağlama krizine gjriyordu
balliikedii Benvebebegim bizde bugün olduk Allahım çocuk patlayacak çok ağlıyor mosmor oluyo ateş yok daha inşallah olmaz
Benvebebegim Femme1 sanki bugün hiç bitmeyecek, sürekli inliyor 😔, teşekkür ederim. İnşallah hemen geçsin 🙏🏻