Benimki de 3 aylık olacak yavaş yavaş geçmeye başladı hâlâ arada vursa da eskisi kadar değil çok şükür..bana iyi gelen şeyler kiraz çekirdeği kemeri,ılık kovada oturtmak, mommy’s Bliss gaz damlası ve scio baby tamany diye bi krem var gaz için onunla masaj yapmak rahatlatıyor