Bebeğim 5,5 aylık.Kuru öksürüğü var.Onun haricinde bir durum yok.Doktor norovirüs olduğunu söyledi.Suan bir ilaç kullanmıyorum.Ama öksürük gece gündüz çok rahatsız ediyor.Bunun için yaptığınız bir şey var mı iyi gelen? Yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏻🌺